ترفند ارسال ویبره با پیامک

  • چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,
  • <-CategoryName->

عضویت در برترین پرتال فارسی زبانان

طبق این توضیحات می تونید دیگه خودتون ویبره(حتی همراه با تولید صدا)بسازید و نکته ی مهم اینه که میتونید این ویبره ها رو با یک اس ام اس بفرستید و طرف با باز کردن اس ام اس ضد حال بخوره.در ضمن فقط روی سونی اریکسون جواب میده.

 

 

مشاهده

طریقه فلش گوشی های sasung wave

مشاهده

آموزش نصب تم در بادا2

گوشی رو از طریق usb debugging به کامپیوتر وصل میکنیم
برنامه stune را از طریق لینک زیر دانلود میکنیم سپس با برنامه Stune وارد فایلهای سیستمی بادا میشیم و ...

مشاهده

لیست برنامه های سازگار با بادا 2.01

تعدادی از کاربران گوشی های Wave I و Wave II که طی چند هفته گذشته گوشی خود را به نسخه بتای بادا 2.01 آپدیت کردند با مشکل اجرا نشدن برنامه ها بادا در گوشی خود مواجه هستند. در این پست ، لیستی از برنامه هایی که با بادا 2.01 سازگاری دارند در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مشاهده

آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا

در این پست قصد داریم آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا را آموزش دهیم. این کار برای نصب فریمور و کارهای دیگر قابل استفاده است. قبل از شروع آموزش حتما از شماره تماس ها , اس ام اس ها, عکس ها و ویدئو ها بک آپ بگیرید و گوشی خود را کامل شار کنید. برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مشاهده

بررسی گوشی موبایل Samsung S5253 Wave 525

خوب: قیمت مناسب، امکانات ارتباطی خوب

بد: پردازنده ضعیف، بدنه نه چندان مقاوم

پیشنهاد: با پرداخت مبلغی در حدود ۱۶۰ هزار تومان می توانید صاحب گوشی شبه هوشمندی شوید که تا مدتها شما را جذب خود خواهد کرد.

 

بررسی تخصصی در ادامه مطلب

مشاهده

بررسی تخصصی گوشی Samsung S5230

Samsung S5230 دارای ۵۰ مگابایت حافظه به صورت داخلی است و نیز دارای کارت حافظه ی خارجی از نوع (microSD (TransFlash می باشد که قابلیت ارتقا تا ۸ گیگابایت را دارا می باشد که تمام خواسته های حافظه را بر آورده می کند ! دوربین این مدل یک دوربین ۳٫۱۵ مگا پیکسل بوده که قابلیت عکس برداری تا ابعاد ۲۰۴۸ ×۱۵۳۶ پیکسل را داراست . متاسفانه این دوربین فاقد فلاش می باشد . همچنین از لحاظ فیلم برداری این گوشی قابلیت فیلم برداری QVGA@15fps را داراست .


 سامسونگ - فردا موبایل

مشاهده جزئیات در ادامه مطلب

مشاهده

آموزش برنامه نویسی بادا - قسمت 1 تا 6

 

این آموزش برنامه نویسی بادا ، شامل 6 قسمت است که من از وبلاگ http://blog.vaniatechdev.com برای شما آماده کردم

برای مشاهده ی این پست به ادامه مطلب برویدآموزش برنامه نویسی بادا - قسمت ششم

مشاهده

سیستم عامل موبایل بادا

بادا نام سیستم عامل موبایل سامسونگ است که نسخه اول آن در فوریه 2010 به دنیا معرفی شد و نسخه دوم این سیستم عامل در آگوست 2011 معرفی شد. (بادا یک لغت کره ای و به معنای دریاست) سامسونگ در 18 ماه گذشته بیش ار 10 مدل گوشی مختلف با این سیستم عامل ارائه کرده است که همگی از مشخصات فنی خوبی برخودارند و قیمت پایین تری نسبت به گوشی های اندرویدی دارند.

ادامه در ادامه مطلب

مشاهده

آموزش اتصال به اينترنت از طريق wifi لب تاپ براي گوشي هاي بادا

امروز قصد داريم آموزش اتصال به اينترنت را از طريق wifi لب تاپ براي گوشي هاي بادا را آموزش دهيم. شما تنها انجام چند مرحله مي توانيد اين کار را انجام دهيد.اين آموزش براي ويندوز xp مي باشد و شما مي توانيد با برخي تغييرات روي ويندوز سون نيز استفاده کنيد.براي ديدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

مشاهده

آموزش تبدیل wave1 به wave3

اگر شما دوست دارید بازی هایی مانند Asphalt 6 - TinTin را بروی گوشی خود به صورت رایگان نصب کند این آموزش را دنبال کنید. بازی هایی چون Asphalt 6 - TinTin که فقط برای گوشی ویو3 ریلیز شده را و رایگان اس می توانید برای ویو 1 نیز نصب کنید. برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مشاهده

آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا

در این پست قصد داریم آموزش فلش کردن گوشی های سامسونگ-بادا را آموزش دهیم. این کار برای نصب فریمور و کارهای دیگر قابل استفاده است. قبل از شروع آموزش حتما از شماره تماس ها , اس ام اس ها, عکس ها و ویدئو ها بک آپ بگیرید و گوشی خود را کامل شار کنید. برای دیدن آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید.    ابتدا عضو شوید

مشاهده

نگاهی به سیستم عامل موبایل سامسونگ بادا ( bada )

نگاهی به سیستم عامل موبایل سامسونگ بادا ( bada ) 

بادا یک سیستم­ عامل موبایل است که کمپانی سامسونگ الکترونیک آن را برای استفاده در محدوده­ای از تلفنها شامل تلفنهای ویژه ( که ارزان­ قیمت­تر هستند ) تا تلفن­های هوشمند پیشرفته توسعه می­دهد . نام “ Bada ” از واژه کره­ ای 바다 به معنای “ اقیانوس ” یا “ دریا ” گرفته شده است . این نام از این جهت انتخاب شده که گستره نامحدود ابزارهایی که با استفاده از این پلتفورم جدید قابل ایجاد هستند را نشان دهد . این نام همچنین به تعهد سامسونگ به کار در زمینه پلتفورم های باز در صنعت موبایل اشاره دارد . بادای سامسونگ همچنین چالشها و فرصتهای تازه­ای را در دسترس توسعه­ دهندگان قرار می­دهد و مصرف­ کنندگان نیز از سرگرمیهایی که این پلتفورم باز در اختیارشان قرار خواهد داد بهره­مند می­ شوند

ادامه در ادامه مطلب

مشاهده

کد های مخفی گوشی های سامسونگ

گوشی های سامسونگ استقبال بسیار خوبی در ایران داشت , البته تا قبل از ورود گوشی های پیشرفته حال حاضر !! یک سری کامل از کد های مخفی گوشی های سامسونگ را برای شما قرار می دهیم ... همه این کد ها امتحان شده است اما ممكن است در برخي كشور ها ( مخصوصا ايران ) بعضي از اين كد ها بسته شده باشد

برای مشاهده ی کدها به ادامه مطلب بروید...

اگر عضو نیستید هر چه سریع تر اقدام کنید

مشاهده

آموزش فلش گوشی های سامسونگ

نکته 1 - قبل از شروع به کار حتما از اطلاعات گوشی خود از قبیل کانتکت، مسیج و غیره بک آپ گرفته شود، و دقت داشته باشید در زمان عملیات شارژ گوشی پر باشد.
نکته 2 - از نصب درایور گوشی در کامپیوتر خود مطمئین شوید.


شروع به کار:
در ابتدا از نصب بودن درایور گوشی خود بر روی کامپیوتر مطمئن شوید ...

ادامه آموزش در ادامه مطلب...

برای دسترسی به این مطلب عضو شوید

مشاهده