آنتی ویروس جاوا مخصوص موبایل YekMobile Antivirus v1.1

دانلود آنتی ویروس YekMobile Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا از سایت یک موبایل برای دانلود قرار داده شده است.
 

آنتی ویروس جاوا مخصوص موبایل YekMobile Antivirus v1.1

مشاهده

دانلود بازی سرگرم کننده اصلا نمی افتم Dont Fall Off پلتفرم جاوا

دانلود بازی جدید اصلا نمی افتم Dont Fall Off یک بازی سرگرم کننده و مهیج است که در آن همستر یک تور جهانی را با قایق آغاز می کند ,در این بازی شما باید مانع از افتادن همستر در شیب تند در قایق شوید و به جمع آوری پاداش که در طول مسیر پراکنده است بپردازید  فقط به خاطر داشته باشید که قایق را به حال خود رها نکنید در غیر این صورت باید از اول بازی را شروع کنید.این بازی در رزولوشن های 240X320،  و احتمالا 240*400176x220، 128x128، 320x240، 360x640 ) عرضه شده است.
 
دانلود بازی سرگرم کننده اصلا نمی افتم Dont Fall Off پلتفرم جاوا

مشاهده

دانلود کلیپ فوق خنده دار دو ایرانی در شهر بازی استرالیا سیدنی

کلیپ موبایل فوق العاده خنده دار و زیبا از دو ایرانی که گویا در شهر سیدنی میرن شهر بازی و سوار بر یه وسیله بسیار هیجان انگیز میشن اما خبر ندارن که قراره چه اتفاقی براشون بیفته , اون بالا هرچی که میتونن از یا حسین , یا محمد و ..... و غلط کردیم میگن تا بیان پایین , من که اشکم در اومد از خنده وقتی این کلیپ رو دیدم , پیشنهاد میکنم 100% شماهم ببینید فارسی هم صحبت میکنن

کلیپ فوق تانک در شهر بازی سیدنی

مشاهده

دانلود بازی سرگرم کننده Galazer برای گوشی های پلتفرم جاوا

دانلود بازی سرگرم کننده Galazer برای گوشی های پلتفرم جاوا در نظر گرفته ایم. در بازی شما به جنگ های فضایی دعوت می شوید. بازی سراسر هیجان با کنترل لمسی آسان و گرافیکی باور نکردنی می باشد که ساعت ها شما را سرگرم و عاری از هر دغدغه می کند. این بازی مناسب برای گوشی های هوشمند دارای رزولوشن 360x640 می باشد.
 
دانلود بازی سرگرم کننده Galazer پلتفرم جاوا

مشاهده

دانلود 2 بازی دو نفره جاوا

چند بازی زیبا و کاربردی این بار برای شما قرار داده ایم. شما میتوانید با استفاده از بلوتوث و یا اینفرارد با یک گوشی دیگر ارتباط بر قرار کرده و یک بازی 2 نفره با موبایل خود را تجربه بکنید. خیلی جذاب است پیشنهاد میکنم امتحان کنید.

 

www.ir-tci.orgمجموعه بازی های 2 نفره با موبایل - www.Ir-Tci.Org


مشاهده

ضبط مکالمات شما با نرم افزار Voice Transformer V1.0.1 بصورت جاوا

کمبود بیشتر گوشیهای موبایل دارا نبودن امکان ضبط نکالمات تلفنی می باشد.که برنامه های متعددی برای انجام این کار وجود دارد.Voice Transformer نام یکی از برنامه هایی می باشد که مکالمات شما را با استفاده از تنظیمات راحتی ضبط می کند و امکان پخش آن را نیز دارد.این برنامه بصورت جاوا می باشد و بر روی بیبشتر گوشی ها قابل اجرا می باشد.

پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com

مشاهده

دانلود مجموعه ۱۸۰ بازی بسیار زیبا با فرمت جاوا برای گوشی های لمسی

امروز یک بسته ی بسیار عالب برای شما عزیزان آماده کرده ایم ۱۸۰ بازی روز دنیا که برای گوشی های لمسی تولید شده است را به صورت کاملا رایگان برای شما کاربران فوردانلودز قرار داده ایم که امیدوارم استفاده ی کامل را ببرید.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

مشاهده

دانلود بازی pizza ninja جاوا ( پیشنهاد می شود)

در بین بازی های جدید برش میوه ها خیلی مشهور شده و همه شرکت های معروف دست به کار شده و نسخه از برای خود ارائه داده اند.

شرکت Inlogic Software هم برای نسخه جاوا که بازی های کمی برای لمسی ساخته این بازی را ارائه داده است که هم در گوشی های لمسی و هم غیر آن به خوبی اجرا می شود.

 شما نیز می توانید با دوستان خود به رکورد زنی هرچه بیشتر برش انواع میوه به روش جدید نینجایی بپردازید.

مشاهده

بازی جذاب و جدید موبایل جاوا لمسی Doodle Jump


بازی Doodle Jump یک بازی جذاب و سرگرم کننده می باشد که به دلیل جاوا بودن در اکثر گوشی های همراه که از فرمت جاوا پشتیبانی می کنند قابل اجراست. این بازی سرگرم کننده در سه سایز 176x208 ، 240x320 و 360x640 تهیه شده است. شما می توانید این بازی فوق العاده را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید و از این بازی لذت ببرید.
 doodle-jump.jpg

 

مشاهده

بازی جذاب Avalanche snow bord با فرمت جاوا مخصوص گوشی های صفحه لمسی

شرکت بازی سازی Game loft همواره در ساخت بازی های جذاب و زیبای موبایل شهرت داشته است .
امروز در سایت دانلود ها یکی از بازی بسیار زیبا و سه بعدی این شرکت به نام  Avalanche snow bord رابا فرمت جاوا و مخصوص گوشی های صفحه لمسی در سایز ۶۴۰×۳۶۰ برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . این بازی بسیار زیبا و جذاب است و یقینا از نصب این بازی لذت فراوانی خواهید برد .

 Avalanche snow bord بازی جذاب Avalanche snow bord با فرمت جاوا مخصوص گوشی های صفحه لمسی

مشاهده