استفاده از نور صفحه نمایش بعنوان یک چراغ با نرم افزار Lamp v0.0.4 – جاوا

  • شنبه 18 شهريور 1391برچسب:,
  • <-CategoryName->

Lamp v0.0.4 یک نرم افزار جاوا و کاربردی است که توسط آن می توانید از تمام نور صفحه نمایش خود بعنوان یک چراغ استفاده نمایید این نرم افزار کاربردی را از سایت موبفا دریافت نمایید.

مشاهده

دانلود نرم افزار TinyEncryptor 1.74 – جاوا

یک نرم افزار جاوا و کاربردی برای قرار دادن رمز بر روی فایل ها می باشد

مشاهده

دانلود ماشین حساب مهندسی جاوای SolveMyMath’s Scientific Calculator v1.0

نرم افزار موبایل SolveMyMath’s Scientific Calculator یکی از حرفه ای ترین برنامه های ماشین حساب موبایل با فرمت جاوا می باشد که قادر به محاسبه انواع محاسبات ریاضی میباشد , پیشنهاد میکنم این برنامه فوق العاده را حتما در موبایل خود داشته باشید.

مشاهده

دانلود نرم افزار گوش دادن به 10 میلیون موزیک Soundtracker v1.7.4 جاوا

با استفاده از این نرم افزار میتوانید یک بانک موزیک را درگوشی خود داشته باشید

این نرم افزار با دارا بودن بیش از 10 میلیون موزیک جای هیچگونه خستگی از موزیکی را برای شما نمیگذارد

میتونید این نرم افزار کاربردی رو از موبفا دانلود و از اون لذت ببرید

http://www.dl2.mobfa.org/Mahdi-Sprinng91/JAVA-Soundtracker%20v1.7.4%5BMobfa.org%5D.jpg

مشاهده

دانلود بازی جدید و پازلی Juminja پلتفرم جاوا

بازی جدید پلتفرم جاوا - این بازی در سبک بازی های پازلی معروف ( عشق پاندا,یک نینجا, بامبو, عشق اسلحه و انفجارها ) می باشد. داستان واقعی در مورد یک پاندا با گرافیک عالی و جلوه های صوتی زیبا است. در این گیم با شلیک به توپ های همرنگ باعث آزادی آنها می شوید. بازی در 30 سطح هیجان انگیز فراموش نشدنی و رزولوشن 360x640 در دسترس شماست.

دانلود بازی جدید و پازلی Juminja پلتفرم جاوا

مشاهده

نرم افزار اندازه گیری Blood Pressure Tracker با فرمت جاوا

نرم افزار اندازه گیری Blood Pressure Tracker که دارای فرمت جاوا میباشد برای شما فراهم شده است.ایا از بالا ویا پایین رفتن فشار خون خود رنج می برید؟ شما می توانید به وسیله ی این نرم افزار فشار خون خود را روزانه اندازه گیری کنید.این نرم افزار از طرف تیم تک موبایل برای شما اماده گردیده.امیدوارم مورد رضایت شما عزیزان واقع شود



مشاهده

نرم افزارقطب نما Bluetooth GPS Compass با فرمت جاوا به وسیله بلوتوث

نرم افزار قطب نما Bluetooth GPS Compass که دارای فرمت جاوا میباشد برای شما فراهم شده است.این یک نرم افزار قطب نما است که به وسیله ی بلوتوث می توانید ویژگی های ماهواره ای مانند : ارتفاع ، جی پی اس و سیگنال سنج آنالوگ را در موبایل خود داشته باشید .
 

مشاهده

دانلود نرم افزار GPS با فرمت جاوا

 
دانلود نرم افزار GPS با فرمت جاوا . GPS یا مکان نما یک وسیله یا نرم افزار مورد نیاز همه میباشد که براحتی شمارا به سمت یا مکانی که میخواهید هدایت میکند . امیدوارم از این نرم افزار فوق العاده خوشتان بیاید و به کار شما هم بیاید گرچه که امروزه تمامی گوشی های جدید از این قابلیت دارند.



مشاهده

دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس با بلوتوث برای موبایل با فرمت جاوا Blueshoot

Blueshoot_www.MihanDownload.com.jpg
نرم افزار Blueshoot نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که برای گوشی های موبایل منتشر شده است.به وسیله ی این نرم افزار که کاملا بصورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید.مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب بودن آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.
نرم افزار Blueshoot که نسخه ی 1.0 یا درواقع اولین نسخه ی آن به تازگی منتشر شده است با فرمت جاوا ارائه شده و می توانید آن را بر روی تمامی گوشی های موبایل بلوتوث داری که از پلنتفرم جاوا پشتیبانی می کنند نصب کنید.برای دانلود این نرم افزار کاربردی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 

مشاهده

دانلود نرم افزار جاوا Funny Face 1.4


Funny_Face_1.4.jpgنرم افزار Funny Face یک نرم افزار جالب برای تغییر چهره افراد است این نرم افزار با کشیدن بزرگ و کوچک کردن اعضا مختلف صورت عکس شما را بسیار جالب می کند.در نسخه جدید این نرم افزار امکان استفاده در گوشی های لمسی نیز فراهم است.دانلود در ادامه مطلب...

مشاهده